Hello eznakhalili.com readers!!

Friday, November 21

Clarks Warehouse Sale

Hari ni kita cerita shopping ajer. Hehehe. Mula mula 50/50 juga nak pergi Clarks Warehouse Sale ni tapi bila kawan ajak dan of course beliau yang bawak kereta terus ajer cakap nak. Hehehe. Dalam pukul 9.32 pagi dah bertolak dari rumah kawan saya. Tiba kat Citta Mall dalam kol 10 pagi tengok-tengok barisan dah sepanjang ni. Eh....mereka semua tak pergi kerja ke? Weekdays pulak tu. Saya dan kawan beratur selama 1 jam 30 minit tu. Time masuk pun nak kena tunggu dan bersesak-sesak dengan orang yang nak pilih size dan design kasut. Nak dapat kasut dengan size yang kita nak tu ambik masa jugak. Time nak bayar pun barisan kemain panjang. Dalam 12.30 tengahari settle everything dan terus ke Bukit Jalil ambik anak-anak. 


Ambik iklan sale ni kat wall Clarks Malaysia


Saya ambik selfie dengan kawan saya Naterah Ismanu :-) Ish aunty kat depan ni tutup2 muka sebab dia kata dia minta cuti hari ni sebab nak pergi warehouse sale Clarks. Takut boss nampak le bila saya post kat fb saya. Shopping punya shopping saya beli 2 pasang kasut untuk saya dan hubby. Dania punya takde sebab dia baru dapat kasut Clarks dari UK dari Aunty Ema (adik saya) yang saya cerita harga 5 pound ajer tu. Duit Malaysia dalam RM25 lebih kurang. Berbaloi kan? 


Kasut saya dan hubby. Walking shoes saya ni ringan sangat. Warna pink belacan. Kat kasut ditulis warna Vintage Rose. Sandal ni pulak untuk hubby nak bersantai. 


Lepas tu makan dulu kat food court kat Bandar Kinrara. Ni gambar Dania dan kawan Dania nama dia Faris. Malu malu keduanya. Terpisah masa pertengahan darjah 3 sebab Dania pindah sekolah. Sekarang jumpa balik masa darjah 4 cuma lain kelas ajer sebab Faris pindah sekolah swasta ke Sekolah Kebangsaan. Jumpa la Dania kat sini. Masa sekelas kat Sri Pintar Al Amin dulu ada la bercakap tapi masa kat Sekolah Kebangsaan ni tak cakap pepe pun. Dah makin besar malu pulak... :p


Kalau migraine ke apa tak payah pergi lah. Orang terlalu ramai. Jangan bawa anak-anak kecik dan juga warga emas. Cuaca sangat panas. Errr saya rasa first and last la kot.....tak sanggup nak beratur lagi...sebab sepanjang masa beratur tu takde aircond. Cuma ada kipas siling ajer. Tu pun tak terasa anginnya sebab cuaca panas. Kipas besar pula ada kat tempat tertentu ajer. 

4 comments:

  1. clark buat sale..bestnya..tpi tulah jauh pulok..huhu

    ReplyDelete
  2. sanggup tu.. neway comel dua bradik tu.. heheh (yg tengah makan tu.. ahakkss)

    ReplyDelete
  3. i memang tak sanggup kalau tmpt2 crowded..
    cantik ur pinky shoes ;)

    ReplyDelete