Hello eznakhalili.com readers!!

Tuesday, October 28

La NIAR Boutique & Cafe terasa bagaikan di rumah

Busy betul beberapa hari ni dengan orang tanya harga Lego etc. Oh ya saya juga tolong jual Lego yang adik saya bawa dari UK :-) Banyak yang nak update kat blog tapi kekangan masa la pulak. Tambahan pulak wireless keyboard saya ni battery dah weak. Kena pulak beli batttery. Hishhh....

Saya ni now dah jadi reseller untuk blouse muslimah Sumayya. Pernah dengar tak?. Mungkin ada yang tak pernah dengar kan. Actually blouse muslimah Sumayya ni dah lama ada kat pasaran sebab masa Dania 5 tahun rupanya dah pakai blouse Sumayya. Baru ajer saya perasan. Hehehe. Sekarang pun Dania dah 10 tahun. Size dari XS - XXL tu. Jadinya ada size untuk semua. 

Kemudian, saya dah jadi vendor kat La NIAR Boutique Cafe yang terletak di La NIAR Boutique Cafe, C-09-01, Alam Avenue 2, Jalan Serai Wangi L/16 L, 40200 Shah Alam, Selangor . Dah ada boutique? Bukan.....saya cuma sewa di dalam La Niar ni bersama beberapa peniaga yang lain. Eh tiba-tiba je kan? A'ah saya pun tak sangka. Sebenarnya saya jatuh hati dengan konsep La Niar ni rasanya selesa macam kat rumah. Let me share you beberapa photo.

La NIAR Boutique Cafe terletak di Tingkat 1 di Alam Avenue. Di manakah Alam Avenue itu? Terletak berhampiran dengan JPJ dan Puspakom Padang Jawa Shah Alam. Betul-betul di deretan kedai sebelum tiba Ken Rimba. 


Zoom sikit La NIAR. 



Kalau tengok kat hujung tu ada bangunan warna hijau kan? Itu Restoran Mee Tarik kat Shah Alam ni. Ke depan lagi berhampiran Restoran Mee Tarik ni dah nampak Puspakom dan JPJ Padang Jawa. 


Deretan pakaian di dalam La NIAR. 


Oh ni lah blouse Sumayya yang dibawa masuk oleh El Dania Boutique. Tukang gantung dan letak harga saya la tu :-). 


Nama pun La NIAR Boutique Cafe jadinya minuman kat sini FREE ajer tau. FREE ok. Boleh bancuh sendiri sesambil tunggu kawan ke isteri ke mencuci mata. Jap pegang baju ni eh eh tak jadi pulak. Nak beli shawl la pulak :P. Jangan risau ada tempat nak menghisap rokok. Uniknya siap ada bangku pulak disediakan kat situ dengan pokok-pokok. Ahhhhh rasa macam kat dalam taman la. :-)



Minum kat kerusi ni. Letak cawan kat meja hirup kopi panas pastu nak beli kek ada vendor letak kek kat sini. Nyumsssss....



Ni sebahagian barangan vendor yang diletakkan di sini :-)


Jangan lupa La NIAR Boutique & Cafe :-) 


Ni bahagian preloved. Rasanya nak letak baju-baju Dania yang masih elok kat sini lah. 



Jom Jom berkunjung ke sini :-) Warga Shah Alam dan sekitarnya Jom Jom Jom Jom. 

 La NIAR Boutique Cafe, C-09-01, Alam Avenue 2, Jalan Serai Wangi L/16 L, 40200 Shah Alam, Selangor 

Buka dari Selasa - Ahad

11 pagi - 8 malam

Kalau rajin meh like page saya kat https://www.facebook.com/eldaniamuslimah?ref=hl



2 comments:

  1. Pernah juga jadi vendor dekat La Niar sebelum nie. Tapi sekarang dah ade butik sendiri. Izzlegacy Boutique di The Atmosphere, Seri Kembangan. Vendor butik jugak. Jemput lawat website butik saya di http://www.izzlegacy.com

    ReplyDelete