Hello eznakhalili.com readers!!

Saturday, October 26

Arabian Bay Suite Bukit Gambang here we come !!!

Me ada menang hotel stay dari LiteFM. Me hantar online hari Rabu malam tu kemudian dapat call semalam masa tengah drive dari school Dania ke rumah. Masa tengah drive dapat unknown number. Me angkat then Deejay kata dari LiteFM. Bila dengar nama Aly, me pun dengan peramah tanya ni Aly dari RedFM dulu ke? (of course la in English me tanya...nama punLiteFM) Me pernah menang food voucher dari deejay yang sama cuma now, deejay ni beralih arah ke LiteFM pulak. Pastu Aly kata maybe dia lucky deejay untuk me. Hehe. Betul gak eh?. 

Deejay mintak me bacakan slogan yang me menang tu. Masalahnya me kata me tak ingat. Tambahan pulak me tengah bawak kereta. So me tak leh concentrate. Maybe deejay nak pastikan memang me yang hantar slogan tu agaknya. Akhirnya me menang dan suara me dalam radio LiteFM petang semalam 25 Oktober 2013. Dah la dalam kereta tu me bawak sekali kawan Dania, Nadia balik. So Nadia pun leh dengar 'achik' ni ha jerit dalam kereta. Omanghaiiiiii....sorry Nadia eh? Achik memang gini kalau excited. Hehehe....:-)

Slogan : Tell us why you deserve to win the LiteFM Weekend Escape. 


Print screen dari sini

Alhamdulilah syukur kepadamu ya allah since 7 November 2013 hari jadi Dania dan 14 Disember 2013 anniversary me yang ke 10 :-) Alhamdulilah. 

No comments:

Post a Comment