Monday, February 4

Aksi ayah dan anak kesayangan

Ni lah aksi wajah2 kesayangan hamba. Chewahh.....masa ni hubby tengah berkira-kira mencari sweater yang ada hood. Kemain payah heh nak cari baju yang kena ngan taste hubby....Aduhhhh....masa masuk AEON IOI Mall, tak jumpa yang berkenan so bila turun escalator kat new wing terus ternampak kedai ni kat hujung nun. Actually tersorok sikit kedai ni. 

Cari punya cari punya cari baru la jumpa yang sesuai di mata hubby. Akhirnya.....ni ler gaya hubby try baju. Yang kat depan pun sibuk tengok cermin. Kih kih kih. Sama pulak tu gayanya....


Sekarang ni di mana sahaja ada sale ye tak?...

4 comments:

Related Posts with Thumbnails