Friday, December 21

Dania suka seni

Dania memang minat seni.Sebenarnya tak nak bagi kacau umminya yang sibuk berurut Thai. So me hantar Dania kat sini. Buat art dalam 1 jam 30 minit. Memang berhadapan dengan Thai Odyssey kat Paradigm Mall, Petaling Jaya.



Buat bentuk dari tanah liat pun ader. Kreatif sungguh!


Tanda harga pun kreatif.



Ni lah yang Dania buat selama 1 jam 30 minit tu. Set dapur gas dan alatan memasak. Tuuuu me nampak ikan dan sayur jugak.


Cantik kan? Diperbuat dari tanah liat nih.



Dania ni suka seni sebab menurun dari arwah mama me yang memang terer bab bab seni ni....me kena tempias sikit ajer....

4 comments:

  1. org yg sabar sesuai sgt..saya ni xkot..hehe

    ReplyDelete
  2. senang dania nak buat hantaran kawin sendiri --- ke situ pulak :p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails