Tuesday, December 25

Biskut pusat....makanan nostalgia


Baru ni me nampak biskut ni kat Giant. Me terus beli sebab makanan ni makanan nostalgia me. Masa me kecik, arwah papa me selalu belikan me adik beradik biskut pusat ni. Me makan macamana tau? Me makan biskut dulu kemudian gula warna warni ni me biar dulu. Dah banyak, me makan gula warna warni ni sekali. 

Biskut ni mengingatkan zaman kecik me. Rindu kedua papa mama me :-( Tak mungkin bersua lagi di dunia ini.....moga tenang keduanya di sana ye.....

5 comments:

  1. Cikwa pn mkn mcm kak ezna jgk biskut ni masa kecik2 dulu..siap pilih kaler lg..yg kaler ijau putih bg kt abg hehe

    ReplyDelete
  2. ala...sweet je kan..
    ank2 sy suka jg mkn biskut ni.,,tp terbalik
    makan yg ising sugar tu je..biskut dibuangnye..
    hihihihih

    ReplyDelete
  3. baru semalam beli utk anak2...
    tp rasanya tak macam dedulu..
    dulu biskutnya rangup..skrg dah kurang sedap...
    anak2 makan yang gula tu dulu, biskut buat main baling2...
    sayang jer biskutnya tu....

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan biskut nih. dulu masa kecik-kecik pantang nampak mesti meronta-ronta nak beli. hehe :)

    ReplyDelete
  5. I treated these like precious rubies n sapphires.haha.know what u mean

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails