Thursday, October 18

Delicious Pavlova?


U alls dah try dah Pavlova kat Delicious?. Masa ni kebetulan teringin nak makan Pavlova. So me pergi Delicious. Pavlova ni sejenis ajer kat Delicious I Utama ni. Ni Pavlova chocolate. Rasanya bagi i tak le sesedap kalau base Pavlova ni vanilla. Kena la dalam RM15 untuk 1 Pavlova ni.....teringin punya pasal, RM15 pun RM15 ler...hehehe

16 comments:

  1. awal porpose scha ngan pavlova kt delicous..kita tk pernh try kt delicous tp kt ben's sedap bangat

    ReplyDelete
  2. xpernah pun rasa pavlova ni...dengar org cakap jer..

    ReplyDelete
  3. Hmm xpenah rasa pon cemna . Tringin gak nak cari . Mahal jugak ehh :)

    ReplyDelete
  4. tak sedap.. pavlova yg ila penah beli kat kawan lagi sedap.. ila penah rasa yg kat bangsar.. ada ila buat entry

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. salam kenal...
    singgah sini tengok pavlova.. dah lama tak wat.. :) senang je nak wat ni kan.. :)
    saya follow.. :)

    ReplyDelete
  6. nampak yummy.. kat Lumut ni takde jual lah

    ReplyDelete
  7. me jenis tak berapa suka dessert/cake/cookies hehehe

    ReplyDelete
  8. @Roz tapi me tak suka pavlova kat sini...

    ReplyDelete
  9. @unsecretostory kat sini mahal. Maybe tempat lain murah...

    ReplyDelete
  10. @JaSSNaNi err me tak tahu nak buat...hehehe

    ReplyDelete
  11. @- G C - lor ye ke takde orang jual? maybe leh order kat online ker. Ce google...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails