Monday, April 2

Kenduri kendara

Anak saudara i Syakir bersama pasangannya Nina

My daughter Dania dengan sepupunya Adam. Mereka ni memang ngam

Kenduri ni menggunakan khidmat tolong menolong sesama jiran tetangga

Disebabkan kenduri anak saudara i pada 24 Mac baru baru ni, hubby, me, Dania dan adik kepada pengantin bertolak ke Kedah pada jam 12.00 awal pagi. Tiba Kedah dalam pukul 7.00 pagi setelah berhenti rehat sebanyak 2 kali. Memang sangat penat sebab kenduri diadakan pada hari yang sama. I tolong pepe yang patut le. Masak masak ke, basuh pinggan ke i tolak le. Hehehe. Badan pun masih penat lagi sebab travel jauh kan. 

Anak saudara i ni yang lelaki. Dapat pulak pasangan orang Kedah jugak. Adik beradik hubby i semua dapat orang Kedah. I je orang luar.  Balik ke rumah balik keesokkan harinya iaitu hari ahad so memang la tersangatlah penatnya travel.

4 comments:

  1. jauh gak travel to Kedah tu..dh lama me tak travel ke utara :)

    ReplyDelete
  2. sejuk mata memandang..hijau tu

    ReplyDelete
  3. phew... tengok jadual pun memang penat.. tapi kalau i jadi tuan rumah, memang terharu sebab tetamu datang dari jauh

    ReplyDelete
  4. jarang ada kenduri rewang2 sekarang nie

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails