Tuesday, January 31

Bunga di taman larangan

Perghhhh tajuk tu takde kena mengena sangat dengan entry ni. Kan i ada cakap nak wat posting Bawal Aidijuma yang i beli kat Karnival Karangkraf kan.... Ni ha.....


Tudung bawal warna hitam dengan bunga tampal yang berwarna warni di tepi tudung . Suit lah baju warna apa pun. Yang nyata harganya tak lah sampai macam Tudung Fareeda nun...hehehe....


14 comments:

  1. dulu ila suka tudung bawal.. sekarang dah kemaruk shawl chiffon hehe

    ReplyDelete
  2. cantik tudung bawal ni, tp dh lama x pakai tudung bawal, sekali sekali tu pakai jgk ler, skrg ni lebih selesa pakai shawl & tudung awning..sarung jerk..heheh

    ReplyDelete
  3. sekarang nih trend tudung bawal naik semula selepas dian pelangi pupularkan cara pemakainnya..hehe saya pun pakai sejak dr dulu lagi..

    ReplyDelete
  4. berapa RM ni ezz...nak beli gak heheh nama lg BFF, taste pun sama ;)

    ReplyDelete
  5. @Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY tudung awning tu kalau nak cepat mmg terbaik...hehehe

    ReplyDelete
  6. @Mama Zharfan suzz...rm27 suzz...kat UIA pun ada jual suzz...ce usha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails