Sunday, June 12

Kisah Si Putu Mayam


I pergi kat satu mamak di Puchong, semata-mata nak makan Putu Mayam ni la. I remember masa i duduk kat PJ, masa tu ada motor putu mayam lalu. Siap berlagu lagi bila dia lalu...


Mayam, Mayam,

Mayam, Mayam,

(edisi suara sengau)


Bila lalu je, Dania yang masa tu kecik lagi dah terlompat-lompat bila i nak beli Putu Mayam. Budak2 kan suka sebab makan dengan gula. Hihihihi...Perihal si penjual putu mayam ni, kalau ada budak2 nakal tu mulalah mengajuk. Kelakar sungguh u alls....sebab suara si penjual tu ala2 'S' lagi...



You alls makan Putu Mayam tak?

2 comments:

Related Posts with Thumbnails