Tuesday, February 8

Minyak Boxing

Minyak boxing

Minyak panas ni sentiasa ada dalam simpanan i. Minyak ni kalau digunakan untuk mengurut memang best sebab panas je. Selalunyer minyak ni i sapu kat kaki pastu hubby tolong urut...ngeh ngeh....selalunyer time shopping lelama tu. Tulisan yang kat bawah tu tulisan siam. Ye....produk ni dari siam. My hubby memang guna sedari dulu. Maklumlah Kedah dan Siam tu dah tak jauh dah. Mungkin juga minyak ni digunakan oleh peninju. Tu yang namanya minyak boxing. Awas.....baunyer agak kuat.....

4 comments:

  1. bau macam minyak cap kapak?.. ke kuat lagi

    ReplyDelete
  2. me lagi suka minyak cap kapak heheh

    ReplyDelete
  3. @Mama Zharfan

    tu jugak minyak favourite arwah atuk i. Minyak cap kapak tak leh guna untuk mengurut...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails