Tuesday, February 1

Me dalam Berita Minggu

I terus membeli paper setelah dimaklumkan oleh blogger Ezay Hadry melalui shoutmix dan fb. Zoom mencari Berita Minggu. Nah...inilah hasilnya....

Berita Minggu 30 Jan 2011

Gambar me and friends, Ayu Rafikah, Amira dan Ruha masa Jom Dansa Bersama Lisa

Entry i pasal Lisa Surihani di SINI.

****amboi amboi amboi Amira dalam rancangan Fuh malam tadi 31 Jan 2011. Itupun kelam kabut bukak TV3 setelah Ayu Rafikah inform.

16 comments:

  1. glamer u ezz :) tp muka u mcm terselit kat belakang--jenuh me cari one by one hehhehe mula2 me nampak muka mira :p

    ReplyDelete
  2. haha akak hari tu baca paper terbaca artikel ni, terus cari gambar kak ena coz ada baca entry akak pasal benda ni.. :)

    ReplyDelete
  3. @Mama Zharfan

    aiseh suzz...memang terselit pun sebab yang depan2 tu rasanyer bachelor. bagi la they all chance...hehehe :-)

    ReplyDelete
  4. @ajjah

    azzah fashionista...hehehe....dapat cari yg mana satu akak tak???

    ReplyDelete
  5. waa best2 .. akak tgk dansa bersama lisa nie dlm FUHH semalam .. channel astro .. tapi oleh kerana ramai x cam lah muke adik ekekekek

    ReplyDelete
  6. @ieda

    aiseh kak....macamana nak cam sebab takde pun enterframe...hehehe kalau ada sekalipun...mungkin nampak tudung jer...keh keh keh :-)

    ReplyDelete
  7. wah fames sis!
    tp awat terselit nie..
    nampak je sis n sis amira nie..hihi

    ReplyDelete
  8. femes mcm lisa gk ni..nk sign autograph:) wah amira kuar dhlm FUH ye

    ReplyDelete
  9. @mama tisya

    Fuhh terer Amira kuar dalam Fuhh....ngee :-)

    ReplyDelete
  10. memang glamer...walaupun jenuh cari mana satu ezna ni..hehe..

    ReplyDelete
  11. wahhh.. bestnyer besttnyerr..! ada gak tengok kat TV baru2 ni. Lisa ni memang gorgeousss bangett!

    ReplyDelete
  12. hubby cakap apsal gambar awk kepala senget..hahahaha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails