Saturday, August 21

Memasak bersama - 17 Ogos 2010

Hari ni i masak untuk berbuka start pukul 5.00pm dah potong2 bahan2. Pukul 6.00pm baru start memasak. Kebetulan ada masakan yang tak dapat nak masak dulu sebab bahan2 takde. Ayah Dania dan Dania yang tukang beli barang balik pukul 6.45pm. Kelam kabut goreng ayam. Ni my hubby tukang goreng. Sebelah hubby, i tukang buat kari ayam. Jadi senang bila ada 2 chef. Lil chef Dania dok bising2 kata bila nak azan ummi? Lambatnyer..ha ha ha.

Akhirnyer sume siap dalam pukul 7.15pm. Alhamdulilah. Tengok la apa yang dihidangkan hari ini??

Nasi Mentega

Kari Ayam tanpa santan. Ni dalam periuk. Tu yang tepi2 tu sememeh sikit. Kalau sahur tak lalu makan dengan nasi, makan cicah roti pun ok

Telur dadar

Sayur kobis dan lobak merah

Sekian entry masakan berbuka.................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails