Ada hari tu tak ingat nak ke mana tapi sempat lagi selit jual minyak masak. Dah kumpul beberapa tahun juga ni. Tempat jual minyak masak terpakai ni sebelah Restoran Brothers Corner.
Kami bawa dalam 3 botol minyak masak ni dan dapat dalam RM50++ kalau tak silap la. Dah lupa pula amountnya. Dapat la duit poket sikit kan.
Kadang tak nampak pula jualan minyak masak terpakai ni....ada kat tempat tertentu je. Pernah jual kat Petronas dan pasar malam. Ni pun sebab group kawasan ni letak kat whatsapp.
XOXO,
Ezna


Catat Ulasan
Berhati-hati ketika memberi komen supaya tidak mengeluarkan kata-kata yang kesat. Komen yang tidak sesuai tidak akan disiarkan. Terima kasih kerana memberi komen yang baik-baik.