Hello eznakhalili.com readers!!

Sunday, May 27

Promosi voucher berbuka puasa berbaloi penangan Lazada

Ingatkan Lazada menjual barangan sahaja kan? Rupanya sempena bulan ramadan yang mulia ini, Lazada juga ada menjual voucher buffet ramadan. Dunia di hujung jari. Click click ajer. 😊😊😊

6 sebab you alls patut beli voucher buffet ramadan di Lazada : 
  1. Buffet ramadan makan sampai puas.
  2. Hidangan masakan arab, melayu, asia dan juga variasi hidangan yang lain. 
  3. Boleh mendapatkan harga voucher dengan diskaun sehingga 40%. Siapa nak bagi kan?
  4. Hidangan yang disediakan dimasak macam kita masak kat rumah. Sudah semestinya masakan enak yang disediakan. 
  5. Hidangan yang menyelerakan dihidangkan ala buffet.
  6. Restoran yang telah mendapat pengiktirafan halal.  
Jom tengok voucher buffet ramadan yang kita boleh dapatkan dari web Lazada. Mata saya berminat dengan pakej buffet di Impian Golf Resort Kajang ni. Buffet berharga RM58/pax. Mesti syok je makan kat sini sebab saya berangan makan kat tempat yang hijau mendamaikan. Dah katanya kat golf resort. 

Ok...Impian Golf Resort Kajang ni boleh ✅ ni untuk wishlist berbuka puasa keluarga saya nanti. 


Tengah dok surf kat website Lazada ni nampak pula voucher buffet ramadan di Putrajaya International Convention Center dengan tema Ramadan Warna Warni Buffet Dinner. Harganya juga menarik dengan tawaran RM78/pax. Ada hidangan laksa Thai, nasi biryani dengan rendang kambing, kebab ayam dan banyak lagi. Haaaa....menyelerakan sungguh la. 😋😋😋.

Putrajaya International Convention Center pun saya ✅ ni untuk wishlist berbuka puasa keluarga saya nanti.


Ramadan buffet di Verandah Cyberview Resort ni saya dah pernah pergi. Banyak sangat hidangan tau. Paling best kan udang yang fresh di dalam akuarium kaca. Memang chef akan masak terus ke kuali jika ada permintaan. Ada hidangan dari Jepun, India, masakan melayu, masakan cina dan hidangan barat. Uniknya di Verandah ni ada Kidz Corner. Pasti anak-anak suka sebab ada chocolate fountain dan mesin popcorn serta manisan kat Kidz Corner ni. Pasti you alls akan berpuas hati. Apatah lagi si cilik comel kesayangan you alls tu kan...

Harga pakej voucher buffet ramadan di Verandah, Cyberview Resort, Cyberjaya ni berharga RM138/pax. Kalau kanak-kanak ada voucher yang boleh dibeli secara berasingan berharga RM60/pax. 

Verandah, Cyberview Resort, Cyberjaya ni pun saya ✅ ni untuk wishlist berbuka puasa keluarga saya nanti.


Kalau nak beli voucher buffet ramadan dari Lazada ni boleh click kat sini ye. 

Banyak pilihan tempatnya tu. Pilih lah lokasi yang berdekatan atau yang you alls rasa pakej yang ditawarkan kena dengan budget keluarga. 

Nak tempah? Ada yang nampak berkenan di hati? 

Click link kat bawah ni ye.....


Jadi kalau you alls nak berbuka puasa kat luar dah tau la kan nak beli voucher buffet ramadan kat mana....😊😊😊

19 comments:

  1. boleh tahan murah jugak harganya kalau beli voucher ek... cam best je Impian Golf Kajang tu ek

    ReplyDelete
  2. Mantap nih sudah bisa beli voucher buffet ramadhan di Lazada. Klo beli di Lazada lumayan ya perbedaan harganya. Discounx bisa sampai 40 % wow banget.

    ReplyDelete
  3. Tak sangka Lazada juga ada menjual voucher buffet ramadan. Bagus ni. Ada tidak Lazada jual untuk voucher buffet ramadan di Area Penang.Kalau ada boleh Ika usha sikit hehe

    ReplyDelete
  4. Eh, Voucher buffet ramadan pun boleh beli dekat Lazada... advance nie... Lebih murah pula tue... Nak try promote pakai affiliate Lazada la... mana tahu, melekat sale ke kan

    ReplyDelete
  5. wah menarik ada jual voucher buffet kat lazada..harga murah dan berbaloi pulak tu..mesti grab 1 ni..tq sharing

    ReplyDelete
  6. Wah tak tau pun yg lazada ada jual voucher bukak posa...wahhhh...
    Nanti nak usha jugak la

    ReplyDelete
  7. Pernah juga beli voucher daripada Lazada. Cuma tahun ni tak banyak pilihan macam tahun-tahun lepas. Tapi not bad juga pilihan dia.

    ReplyDelete
  8. Wow, ingatkan ada barang barang je. Menarik ni. Pakej pun nampak menarik jugak tu.

    ReplyDelete
  9. pergh baru tau, voucher ada di jual dekat lazada..mirah-murah pulak tu..kene usha ni..hahaha..terima kasih bagitau..bolehla buka puasa dekat luar dengan keluarga..baguslaa..

    ReplyDelete
  10. Better beli kat lazada kalau harga macam ni. Selain lebih murah ianya juga lebih mudah. Boleh plan dengan famili nak makan kat mana lepas ni heheh

    ReplyDelete
  11. Wahh baru tau kita boleh beli voucher berbuka kat Lazada ni jugak yea! Good sharing! tengok harga pon not bad dan macam banyak pilihan voucher atau tempat yang boleh dipilih tu kan. Niceee!

    ReplyDelete
  12. Tak tahu pulak ada voucher untuk buffet Ramadan ni ya. Kalau bawa keluarga berbaloi lah beli kat Lazada ni ekk..nanti sis nak survey2 lah tengok, mana tahu ada tempat yg berkenan pulak untuk berbuka puasa

    ReplyDelete
  13. Tak sangka kita Lazada bukan sahaja hub untuk beli barangan malah service seperti ini juga dah ada kat sana senang dan mudah harga yang ditawarkan juga menarik..

    ReplyDelete
  14. Wowwwww! Baru tahu ada promosi voucher di Lazada. Nantilah nak usha kang... Tapi kalau usha ni mesti tersangkut 1 atau 2,hehee

    ReplyDelete
  15. Ada nampak dekat web Lazada, tengah sekodeng jugak mana yang best dan berbaloi ambik.. kalau dekat memang sangat ok.

    ReplyDelete
  16. Rawlins dan kawan-kawan pun sama gak membeli voucher buka puasa online - lebih murah kan. Kena bijak dalam memilih kan.

    ReplyDelete
  17. ouhhh tak tahu pulak dekat lazada pon ada jual baucher buffet ramadhan. wahhh harganya lebih murah daripada harga yang dijual oleh tempat tu sendiri. Okay lepas nie saya nak usha mana yang berkenan untuk buka puasa.

    ReplyDelete
  18. Eh ada bauver ke kat Lazada? Nampak sangat tak tengok betul betul. memangvterlebih jimat dan berbaloi

    ReplyDelete
  19. Wah Lazada pun dah ada voucher restoran dan food. Kalau dulu selalu beli dekat groupon je. Dah pelbagai sekarang ni Lazada dah semakin berkembang. Banyak pilihan selain produk lain.

    ReplyDelete