Friday, April 28

Sukan acara balapan


 
Semalam sekolah Dania ada sukan acara balapan kat Stadium di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi. Stadium ni sebelah ajer dengan Bangi Gateaway. Kena pergi pagi (Dania sekolah petang). Lepas breakfast kat mamak Seksyen 15 tu terus hantar Dania ke stadium. Dalam kol 10.30 pagi macam tu saya datang balik ke stadium. Ikutkan sukan sampai jam 2.30 petang tapi saya ambik Dania awal sebab dia tak masuk apa2 acara pun. Bukan selalu dapat peluang balik awal ye tak?...Ada je kawan2 Dania yang tak dapat pergi ke stadium sebab masalah pengangkutan. Hari sukan ni kiranya sekolah tutup.
 
Ini je lah satu satunya gambar Dania yang saya ambik .
 


1 comment:

Related Posts with Thumbnails