Hello eznakhalili.com readers!!

Saturday, March 5

Jom kita berGETEX....online shopping yang jimat!!

Ni ada berita baik untuk peminat shopping online. You alls pernah dengar Getex.my tak?. Apa...tak pernah?....Ok ni nak cerita ni...best tak kalau saya bagitau melalui Getex.my ni you alls boleh shopping dengan 50 kedai shopping online yang bukan calang calang ye. Ada Zalora, Ensogo, Lazada..to name a few. Mula beroperasi dari Jun 2015 lagi. Sambil shopping tu you alls akan dapat cashback juga. Haa part ni paling best sebab kita shopping kemudian kita akan dapat cashback juga. Mungkin di Malaysia konsep begini agak baru kan tapi kalau kat oversea tu khasnya kat US nun memang dah lama praktikkan. Kiranya macam win win situation jugak la untuk shopper dan retailers. Ok nak tahu tak caranya?

Sign up di Getex.my lepas tu log in la dengan email dan password you alls. 


Boleh pilih la nak shopping kat mana. Kalau nak bercuti boleh la click Expedia ni. Saya sibuk nak tengok tengok tudung untuk Dania ni. Yay...nampak Tudung2u kat Getex.my ni. Click kat Tudung2u atau mana-mana online shopping yang menjadi pilihan. Pastikan click pada link online shopping dalam Getex.my ni ye untuk dapatkan cashback. Kalau direct online shopping tu tak dapat la merasanya ye dik non. Setiap online shop tu ada cashback yang berbeza. Macam kat Tudung2u tu sehingga 12% cashback tu. Tinggi juga tu. 



Banyak betul jenama tudung dalam ni. Satu-satu saya click. Rambang mata melihatnya. Akhirnya.....jeng jeng jeng.....jenama mana yang saya click???....


Jeng jeng......jenama Aleena ni menarik perhatian saya la pulak. Confuse ni nak pilih yang mana. 


Tetiba ternampak shawl ala Lego. Ok lah akhirnya lepas compare dengan shawl yang lain. Akhirnya ini la shawl untuk Dania. Hmmm....Dania jugak yang untung. 


Yay...dah buat pembelian dah pun shawl Lego. Ehem ehem....


Dalam ekonomi yang tidak berapa baik ni, kalau ada benda yang kita boleh jimat kita jimat la kan why not?. 

Cashback kita tu nanti on top of masuk dalam bank kita (Kita kena update bank info untuk Getex.my transfer cashback kita) kita juga boleh donate to charity. Up to you. 

Jom sesiapa yang suka shopping tu daftar la kat Getex.my . Dah dapat cashback kita shopping lagi. 

No comments:

Post a Comment