Wednesday, December 16

Doclab Face Ampoule....mesti cuba!

Saya ni tak sebarangan menggunakan produk kat pasaran ni walaupun saya ni mempunyai kulit yang tidak bermasalah. Berkesempatan mencuba produk 5 botol kaca Doclab Face Ampoule

Ikuti langkah-langkah untuk membuka produk kaca Doclab ni ye. 



Apa kelebihan Doclab Face Ampoule ni? Nah ni dia...
Banyakkan kelebihannya.....
Satu kotak ni ada 5 botol Doclab Face Ampoule dan berharga RM138. 


Sebelum saya menggunakan produk ini, muka saya agak kurang bermaya. 


Saya menggunakan DocLab Face Ampoule ni selang sehari. Sapukan ke muka sebelum tidur. Sebelum sapu tu pastikan kita dah basuh muka kita tu terlebih dahulu. Esok paginya saya merasakan muka saya licin dan muka saya masih moist. Muka kita pun perlukan kelembapan ye sebab kalau tidak muka kita akan kering dan cepat berkedut. 

Kalau nak pakai Doclab Face Ampoule ni untuk make up kita supaya tahan lama, bersihkan muka anda kemudian pakailah Doclab Face Ampoule dan akhirnya make up anda. 

Dah pakai produk yang berinovasi dari Korea ni, kena tambahlah senyuman ye tak. Kalau tak nampak kelat ajer muka kita tu. Lagi pun senyum itu kan satu sedekah..... 


Nak tahu lebih lanjut tentang produk Doclab Face Ampoule ni kan....boleh la refer http://kokoadik.blogspot.com/2015/11/apa-itu-doclab.html  atau www.doclabkr.com atau 


Nak order?

017-3201998 (Whatsapp / SMS) Ila Saleh 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails