Monday, April 29

Pesta buku yang sangat sesak

Ni first time rasanya me pergi Pesta Buku. Kalau pernah pegi pun rasanya dulu dulu gamaknya.Tengah jenjalan jumpa kawan lama masa me dok asrama dulu. Kejap ajer sapa then terus terpaksa minta diri. Takkan nak lelama sebab my friend tu pon baru tiba. Hehehe. Err terlupa nak minta nombor phone pulak. Anak my friend ni dah 3 dah...


Masa lalu2 kat tepi booth tu.Dania dapat kertas dari Ana Muslim. Terus lepas solat ajak ummi dan ayah ke booth Ana Muslim.Beli jugak 1 buku Ana Solehah untuk Dania. :-) Penulis novel Dalya Zarief x nampak pun...heheheh 


Memang ramai.orang kat Pesta Buku ni. Bukan ramai orang ajer, jalan nak pergi ke Pesta Buku ni pun sangat jam. 


9 comments:

  1. sesaknye..tp weekday mesti x rmai kan..ingt nk g esok kot..

    p/s: tolong komen entri nie.. http://www.syuhadasalleh.my/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html
    thanks!

    ReplyDelete
  2. mmg ramai sangat orangkan?? peni kepala :(

    ReplyDelete
  3. kat jb jarang2 ada bookfair. kalau ada pun kat UTM, tp kat utm buku-bukunya terlalu ilmiah..buku fizik, kimia, engineering...takde yg santai2

    ReplyDelete
  4. i tak pergi sebab buku dari BBW tu pun tak habis khatam lagi hehe

    ReplyDelete
  5. me memang avoid pegi tempat sesak..dulu2 tahan gaklah hehhe

    ReplyDelete
  6. hihi.. ezz.. ila dapat jemputan perasmian ana muslim tue.. tapi huh... semput rasa nak pg... teringin jugak nak tgok.. buku ila ada jual ke? :)

    ReplyDelete
  7. Tak sempat pergi n memang tak pergi kot..Susah nak parking n bawa budak2 kecil...

    P.s : Banyak ke beli buku ezna?

    ReplyDelete
  8. always nice to meet ex schoolmates in the most unexpected places. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails