Wednesday, March 6

Praktikal sangat.....


Kawan me Rozela ada bagi beg troli ni. Berkali-kali dia pesan ni beg gi pasar. Hehehe. So memang me bawak gi pasar malam la beg ni. Senang ya amat. Dania memang offer nak menarik beg troli ni. Jadi tak le kita sakit tangan bawak barang berat-berat tu. Memang sangat praktikal :-).

Thanks Rozela ;-)

4 comments:

  1. kat UK memang sgt common org bwk beg mcm ni..kat msia jrg2 jer me nampak ;)

    ReplyDelete
  2. comel je Dania tarik trolly tu,nampak macam nak g Haji je tarik beg giteww...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails