Saturday, January 14

Tips penjagaan rambut dari Lisa Surihani

Lisa Surihani yang comel....

Ada satu event yang i pergi tu, orang tanya macamana Lisa menjaga rambutnya? Lisa pun bagilah tips.

1. Lisa tak pernah warnakan rambut Lisa.

2. Lisa menggunakan 2 jenis syampu rambut. Jenama syampu tak pulak disebut. Contohnya dalam seminggu, 6 hari menggunakan syampu A, hari ke 7 menggunakan syampu B. Begitulah seterusnya.......Lisa kata supaya rambutnya tak la imun dengan 1 syampu je. Syampu lain pun boleh pakai. Lisa tahu pun sebab pernah baca majalah apa tah....

Perasan tak? Lisa tak reti sebut R. Kalau sebut R mesti jadi macam orang Perak seperti skrip dalam Ombak Rindu. "Izah.....sebab u sughoh batalkan perkahwinan kita?". 

Masa Lipice Pink Party tu, Zoey suruh Lisa bunyikan RRRRRRR.....sabar je lah Zoey ye.....mementang Lisa tak reti bunyikan RRRRRRR tu....



4 comments:

  1. betul jugak, i tak pernah nampak dia rambut perang

    ReplyDelete
  2. ada video kat utube yusry usik lisa spl sebut R tu heheh so sweet :)

    ReplyDelete
  3. @Em's Family sedara u ni patut le rambut cantik...sbb dia x warnakan rambut.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails