Hello eznakhalili.com readers!!

Monday, January 2

Saat Magikal bersama Lipice

Kisah magikal ini bermula di zaman dahulu kala...ada seorang gadis yang bernama Puteri, ingin ke majlis tari menari di sebuah istana. Impiannya tercapai kerana Puteri disayangi oleh semua orang di dalam kawasan tempat tinggalnya termasuk pari pari comel. Impian si puteri menjadi kenyataan. Pari-pari mempersembahkan kereta kuda buat si puteri untuk ke majlis tari menari di istana di raja.

Kereta kuda buat si puteri

Dan......baju puteri ditukar kepada baju yang paling cantik sekali....pling pling pling (bunyi tongkat sakti pari pari)

See.....cantik kan? si puteri bertukar kepada baju Snow White. Ehem ehem....sebelah putera raja tu....

Majlis yang gilang gemilang di dalam dewan di raja yang dihias cantik ini....


Si puteri sempatlah dirias cantik oleh ibu puteri.....pari-pari tak terror make up daa......secalit Lipice buat bibir si puteri berseri. Si puteri mengenakan Lipice berwarna Vintage Pink dari range Water Colour. Warna ini tidak keterlaluan buat bibir si comel saya sebab selain melembabkan, warnanya kekal berseri dan sangat lembut.

Kawan puteri : Psst psst.....pakai pewarna bibir apa tu? Cantik la. Nak try jugak boleh???
Si puteri : Ibu kita oleskan Lipice Water Colour Vintage Pink lar......
Kawan puteri : Kita pun nak boleh? Nak juga nampak berseri...
(Gambar di atas, kawan puteri akhirnya memakai Lipice Water Colour Vintage Pink juga yer......nampak menyerlah kan??? Ohhhhh ni mak si puteri punya kerja......me ler...hehehe)

Bersama Lipice lah....impian si puteri dapat bergambar di hadapan istana di raja.....warna dari bibir Lipice itu menjadikan gambar di hadapan istana di raja ini cantik berseri.....

Impian puteri bergambar bersama puteri cantik rupawan semakin berseri dengan senyuman terukir di bibir munggil hasil pemakaian Lipice Water Colour Vintage Pink. Seakan saat magikal......Bagaimana bukan saat magikal? Puteri yang selalu menjadi pujaan hati si bibir munggil ini dalam cerita dongeng, ada di hadapan mata.  Tanpa Lipice mana mungkin bibir si puteri cilik sama cantik sama menawan dengan bibir puteri dongeng?  

Si puteri said Thanks to Lipice Water Colour Vintage Pink.....
 Si puteri pun meneruskan kehidupan dengan 'Happily Ever After'.  Itu kisah si puteri cilik. Ini kisah kedua.....ummi kepada puteri cilik....

***********************************************

Cerita magikal ibu kepada si puteri mungkin berlainan sekali. Ibu si puteri mendapat jemputan daripada BFF untuk menemani ke acara Lipice Pink Party.

Saat magikal menyelubungi ibu si puteri kerana majlis gilang gemilang Lipice diadakan di dewan yang gilang gemilang ini. Lihat sahaja lampu yang bergemerlapan di dalam dewan ini? Magikal bukan? Kerlipannya mempesonakan mata memandang.

Dewan gilang gemilang

Pentas Lipice

Hidangan makanan bak bangsawan sedia menanti wanita-wanita Pink Party 


Masterpiece di atas meja pula bak di dalam cerita epik dongeng Inggeris  


Kuntuman bunga mawar juga menyerlahkan gaya tema Pink Party


Kemuncak saat magikal, tak lain tak bukan dapat bergambar bersama duta Lipice. Terima kasih Lipice kerana dapat merealisasikan impian saya. Truly a magical moment!!!   


Kini Lipice sebahagian dari hidup saya kerana Lipice dapat melindungi bibir saya dengan efek pelembab yang optimum selain membuatkan muka saya nampak 'fresh'.  Oh....si cilik puteri kadangkala mahu bibirnya dioles oleh Lipice. Ishhhh budak budak zaman sekarang...

Lipice kegemaran saya ialah Lipice dari range Water Colour kerana warnanya lembut. Sesuai dengan jiwa saya yang lembut.

Selain daripada itu, Lipice juga mengandungi seleksi dari range

 Lipice Colour Gloss
Lipice Fruity

Lipice Sheer Colour


Gambar Lipice diambil dari website Lipice


Tepuk dada tanya selera.....saya dan puteri saya sudah mengalami saat magikal bersama Lipice. Anda bagaimana?

Anda juga boleh blogkan "Saat Magikal anda bersama Lipice" ini dan hantarkan link anda ke lipice@mentholatum.com.my dan berpeluang memenangi hamper Mentholatum berharga RM180
Hantar sebelum 5 / 1 / 2012 yer...


8 comments: