Tuesday, January 31

Kanak Kanak & Ombak Rindu

Kisah 1

Anak saudara i Sofiah bercerita dengan bibik mama i.....

Sofiah : Bibik dah tengok Ombak Rindu?
Bibik : Bibik tak tengok lagi.
Sofiah : Takut tau......ada hantu. 

Hehehe.......hantu apanyer Sofiah? Nampak sangat tak tengok Ombak Rindu lagi. Kot tengok citer hantu Ombak lain kot??? Hehehe...

******************************

Kisah 2

Hubby terdengar kanak2 ni bercerita ngan kawannya kat pool di Cherating. 

Kanak2 A : Awak dah tengok ombak rindu?
Kanak2 B : Belum.
Kanak2 A : Best tau. 

Amboii budak2 zaman sekarang.....kemain yer....Ombak Rindu rasanyer tak berapa sesuai untuk ditonton oleh kanak2 sebab ada unsur unsur 18SX.

5 comments:

  1. ANAK SY PON NANGIS TGK or..adoii

    ReplyDelete
  2. hehehhe...me tak tgk lagi,,,,ada yang kata citer die bowing

    ReplyDelete
  3. heheh, mmg x sesuai ditonton dgn anak2, ada adegen seksi2 n sensored sikit..

    eija baru layan CD Ombak Rindu minggu lepas,
    layan jugak..ada sedihnya w/pun xde la spt yg org lain sibuk dok perkatakan 10/10.., eija bg 7/10..ehehhe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails