Nuff

Kanak Kanak & Ombak Rindu

Kisah 1

Anak saudara i Sofiah bercerita dengan bibik mama i.....

Sofiah : Bibik dah tengok Ombak Rindu?
Bibik : Bibik tak tengok lagi.
Sofiah : Takut tau......ada hantu. 

Hehehe.......hantu apanyer Sofiah? Nampak sangat tak tengok Ombak Rindu lagi. Kot tengok citer hantu Ombak lain kot??? Hehehe...

******************************

Kisah 2

Hubby terdengar kanak2 ni bercerita ngan kawannya kat pool di Cherating. 

Kanak2 A : Awak dah tengok ombak rindu?
Kanak2 B : Belum.
Kanak2 A : Best tau. 

Amboii budak2 zaman sekarang.....kemain yer....Ombak Rindu rasanyer tak berapa sesuai untuk ditonton oleh kanak2 sebab ada unsur unsur 18SX.

Comments

  1. ANAK SY PON NANGIS TGK or..adoii

    ReplyDelete
  2. hehehhe...me tak tgk lagi,,,,ada yang kata citer die bowing

    ReplyDelete
  3. heheh, mmg x sesuai ditonton dgn anak2, ada adegen seksi2 n sensored sikit..

    eija baru layan CD Ombak Rindu minggu lepas,
    layan jugak..ada sedihnya w/pun xde la spt yg org lain sibuk dok perkatakan 10/10.., eija bg 7/10..ehehhe

    ReplyDelete

Post a Comment

Translate

Popular Posts