Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, October 21

Jam oh Jam


Picture taken from : www.CartoonStock.com

Saje nak meluah perasaan ni. Tadi masa i hantar Dania ke kelas Edudrama di bangsar, i ikut federal highway dari bandar sunway ke bangsar. Mak aiii jam ya amat. Memang bumper to bumper. I di bandar sunway dalam pukul 3.45pm. Selalunya tiba bangsar dalam 1/2 jam. Kelas Dania start pukul 4.30pm - 6.00pm. Kami tiba di bangsar pukul 5.15pm. Teruk you alls jam tu.

Jalan sikit2. I terpaksa hati2. Silap2 boleh tercium kereta kat depan. Kena maintain jarak juga tu. Mana la tau tiba2 kereta depan break emergency. Nampak signboard elektronik di federal highway kata ada lori rosak di susur ke cheras. Boleh bayangkan tak susur kat cheras tu jauh lagi.......effect dari bandar sunway lagi. Mula la i terfikir kemana perginya polis trafik? Adakah sibuk dengan Perhimpunan Agung U***?? Nak escort orang kenamaan jadi kena standby......
Selalunya i ikut jalan ni smooth je. Kalau jam sekalipun di susur2. Lepas tu ok. Bila i balik dalam 6.15pm, jalan federal highway pj ke arah kl tetap jam teruk macam tadi......errr polis trafik mana ye?

No comments:

Post a Comment