Tuesday, August 17

Lipton Ice Tea Ad: Hugh Jackman - Tokyo Dancing Hotel (Extended version)

I ada ternampak iklan ni kat TV. Pelakon Utama iklan Lipton ni Hugh Jackman yang macho berlakon cerita X - Men yang jadi Wolverine. Dalam iklan ni macam tak percaya je seorang yang macho tapi berlakon iklan dan wataknyer dalam iklan ni agak kelakar (I tengok cam blur blur je)......Iklan ni extended. Lebih panjang dari disiarkan di TV.

Taken from : You Tube

2 comments:

  1. ala teringin nak minum air lipton lemon ice ni...hoho

    ReplyDelete
  2. Ayu : Dah minum pun. menyegarkan. nak nak masuk peti ais....:-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails