Thursday, July 8

Kotak

Kalau nak pindah ni, mulalah kita nak cari kotak. Jadi, bila kebetulan i ada beli lampu kat kedai ni, i minta izin la nak mintak kotak. Dia bagi. Kalau kita tak beli barang kat kedai, agak2 they all nak bagi kotak ke??? I ngeri jugak kalau nak ambik kotak depan kedai dengan tak tau kotak tu diisi dengan apa sebelum tu.....Kalau ambik kat kedai lampu dah tentu isinyer dengan lampu2 kan.....I angkut la dalam 5 kotak besar...senang la nak kumpul barang2 dalam kotak ni.....Pastu barang2 yang disimpan dalam kotak2 ni lama baru
unpacked....he he he.....

 Kedai lampu murah....berpatutan sangat....

Survey lampu pagar

 Banyak bentuk ada, yang kecik, yang besar, yang tinggi....pokoknyer sedia duit jer...

Kotak i borong letak kat depan....

Kotak2 lampu pagar penuh satu bonet kereta








2 comments:

Related Posts with Thumbnails