Bila Dania cerita yang Dania memanjang je kena jaga kaunter ni....saya pula tak pernah te…
Read more »
part time
Bila Dania cerita yang Dania memanjang je kena jaga kaunter ni....saya pula tak pernah te…
Read more »Berpagian di mana? Tentulah di IOI City Mall. Semenjak Dania kerja kat sini...selalulah u…
Read more »Semenjak Dania nak masuk minggu kedua part time di Watsons....ada beberapa perkara yang s…
Read more »Masa ni Dania dah breakfast sandwich kat rumah dan dah kenyang pun. Sandwich homemade. Ni…
Read more »Dania balik petang jadi alang-alang nak mencari kulit.....kita pergi awal 2 jam la sebelu…
Read more »