Ada satu hari tu di hari jumaat, Dania kerja petang jadi saya plan nak makan petang dulu la dengan Dania kat CBTL (The Coffee Bean & Tea Leaf).
Dania yang order kat kaunter.
Nampak menyelerakan je dalam cermin ni. Nak minum petang je. Makan berat dah pun kat rumah.
Makan dah dapat.
Strawberry Matcha ni Dania punya.
Hari jumaat masa tengahari ramai orang perempuan la.
Saya minum jus apple.
Ni lah sebabnya nak minum petang kat sini sebab nak makan scones. Ada mentega, jem dan whipping cream diberikan. Scones kat CBTL ni lembut betul. Tak rapuh ya....ada pernah makan scones ni dia jenis keras dan rapuh sikit.
Air yang Dania tak habis ni masuk dalam paper bag. Nanti nak masuk dalam locker jadi proper sikit la. Nasib baik tak ada semut ya.
Lagi gambar ibu dan anak.
Dah bersiap nak ke tempat kerja. Kena jalan sikit dan naik escalator 1 tingkat kat atas. Takde la jauh mana dari CBTL ni. Siap dah name tag.
Ummi pun nak jalan sekejap dalam ni. Dania jalan la ke tempat dituju.
Ada masa terluang sempat la menyelit sikit aktivitinya.
XOXO,
Ezna





Minum² b4 mula bekerja... best.. selamat bekerja dania
BalasPadamTerima kasih Retna...
Padambest tu dpt spend masa minum2 mommy and daughter
BalasPadamSebelum masuk kerja....kita minum dulu.
Padambila tgk strawberry matcha kdg2 rasa nk try tp sbb bkn peminat matcha makanya berkubur je la..pernh mkn juga scone kt coffee bean
BalasPadamDania suka pulak kombinasi ni tapi bila rasa....kita pun tak suka. Hehe
PadamAda scone ye dekat CBTL? Sy jarang masuk situ. Dine in pun pertama kali dgn geng bloggers Gombak hari tu. Pilih menu sarapan pagi je, tak explore pulak menu lain.
BalasPadamAda PH. My Mom's Scones namanya. Kalau kat IOI City Mall ni CBTL masa sarapan pagi pun ada (masa tu makan dengan hubby). Masa tea time pun ada juga scones. Sedap PH...lembut je scones dia.
PadamAnak solehah ni pun suka strawberi matcha
BalasPadamNnt nk try jgk la mkn scone dkt CBTL ni =D
BalasPadamCBTL dah lamaaa tak minum sini. Kebanyakan CBTL sini lokasi dalam mall. Itu yg buat malas kadang. . Tp sukaaa Americano dia. Kalau minuman rasa2 nih memang tak pernah coba 😅😅.
BalasPadamKita sama kak, saya juga lebih suka scones yg lembut drpd yg keras rapuh. Tak suka makan berantakan 😅
Catat Ulasan
Berhati-hati ketika memberi komen supaya tidak mengeluarkan kata-kata yang kesat. Komen yang tidak sesuai tidak akan disiarkan. Terima kasih kerana memberi komen yang baik-baik.